Regulamin zakupów

Regulamin zakupów

 

  1. Sklep internetowy systemy-interaktywne.pl (dalej zwany Sklepem) prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  4. Na wszystkie towary sprzedawane w Sklepie wystawiamy faktury VAT.
  5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w koszyku podczas składania zamówienia.
  6. Możliwe są następujące formy płatności za zakupione towary:
    Przelew - po potwierdzeniu przez Klienta zamówienia, rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  7. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z Kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu. Powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
    7.1. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych po odebraniu z naszego magazynu. Czas ten może ulec wydłużeniu do 3 dni w przypadku przesyłek o dużych gabarytach (tablice, monitory). Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie przesyłek zawinione przez firmy kurierskie.
  8. W przypadku niezgodności towaru z umową lub pojawienia się podstaw do reklamacji produktu prosimy w pierwszej kolejności o kontakt ze Sklepem w celu ustalenia dalszych kroków postępowania. Telefon do kontaktu: 71 71 70 800 lub e-mail: handlowy@dreamtec.pl.
    8.1. Sklep ustosunkowuje się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa wymaga opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może się wydłużyć do 14 dni.
  9. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
  10. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl